BREAKING NEWS
This content is not available in your region

Danish court fines RojTV 400,000 euros

Comments
Danish court fines RojTV 400,000 euros
Text size Aa Aa

A court in Copenhagen has fined a Kurdish-language TV based there 400,000 euros for making propaganda for a terrorist organisation.

The Danes say the propaganda was in support of the outlawed Kurdistan Worker’s Party or PKK.

Roj TV obtained a licence in 2004 and broadcasts via satellite to 68 countries. It will be allowed to stay on the air.

Euronews is no longer accessible on Internet Explorer. This browser is not updated by Microsoft and does not support the last technical evolutions. We encourage you to use another browser, such as Edge, Safari, Google Chrome or Mozilla Firefox.